Wednesday, April 9, 2014

Podcast: Party Poopers

04.07.14_Party Poopers
Download the MP3 or Subscribe via iTunes!

Party Poopers
Length: 00:53:31
Synopsis: We're all busy and scheduling is hard. If you cringe every time you say "I'm too busy" because you sound like a broken record, you're not alone. On this week's podcast we talk about what to do in that situation… and end up talking about smalltalk at parties and our favorite go-to subjects.

Show Notes:
Design Taxi - The Creative Routines of Influential People in History

7 comments:

  1. It will be useful for you to learn more about responsibility. I wrote my responsibility essay recently so I know a lot about that.

    ReplyDelete
  2. ساخت سایت یک دانش کاملا تخصصی و حرفه ای است که طراحان سایت پس از سالها مطالعه ، تحصیل در دانشگاه ، شرکت در کلاسهای آموزشی طراحی سایت و استفاده از تجارب کاری در پروژه های مختلف بدست آورده اند. شاید برخی از افراد در حین گذراندن دوره های فوق جهت کسب تجربه و اعتبار با هزینه های ناچیز به کار طراحی سایت مشغول شوند اما این به دور از ذهن است که فرد یا گروهی که طراحی سایت حرفه ای انجام می دهند پس از سالها وقت گذاری و صرف عمر باارزش خود در جهت فراگیری تخصص طراحی سایت بخواهند که به صورت کاملا رایگان کار طراحی وب سایت انجام دهند.

    ReplyDelete
  3. بدون کشف و استفاده از میلگرد در صنعت ساختمان‌سازی، بشر نمی‌توانست به تکنولوژی ساخت آسمان‌خراش‌ها و برج‌های مرتفع دست یابد. به علت حجم زیاد استفاده از این محصول در صنعت ساخت و ساز، قیمت میلگرد در بازار به صورت مستقیم بر قیمت مسکن تاثیرگذار است. همان‌طور که گفته شد، از این محصول فولادی برای تامین مقاومت کششی بتن و در نتیجه مقاوم‌سازی ساختمان استفاده می‌شود.

    ReplyDelete
  4. خرید و فروش تتر راهکاری تازه و به صرفه را جهت تجاری جهانی مبادلات میان کشورها در دنیا فراهم کرده است. هم اکنون، خرید و فروش تتر از طریق صرافی های قابل اعتماد ایرانی پس از پیمودن مراحل احراز هویت در زمان بسیار کوتاهی انجام پذیر است.درصد سهم بازار را در اختیار گرفته اند. از میان این رمز ارزها می توان به بیت کوین، اتریوم و تتر اشاره داشت. به دلیل آنکه که قیمت تتر برابر با یک دلار و در رده قیمت های همیشه ثابت است، خرید و فروش تتر یکی از بهترین روش ها برای معاملات بین تریدرها  به حساب می آید. این معامله گران پس از صعود قیمت‌ ارزهای رمزنگاری خود، آنها را به تتر تبدیل کرده و پس از نزول قیمت ‌ها، خرید تتر را در مقدار بیشتری انجام می دهند. با ادامه داشتن این سیکل، سود بیشتری برایشان حاصل خواهد شد.

    ReplyDelete
  5. خرید و فروش تتر در ایران به راحتی قابل انجام است، کافیست شما یک وب سایت معتبر ایرانی  را برای معاملات خود انتخاب کنید؛ شما بعد از ثبت نام و انجام احراز هویت می توانید در این وب سایت تتر خرید و فروش کنید؛ اگر تمایل به استفاده کردن از کیف پول های دیجیتالی دارید، می توانید یکی از کیف پول ها را انتخاب کنید.
    اغلب از ارز دیجیتال تتر برای سهوات بخشیدن به معالات استفاده می شود و گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری نیست، اما برخی افراد مانند کاربرانی که ساکن ایران هستند که قیمت دلار در کشور آن ها ثابت نیست، گاهی ممکن است تمایل به سرمایه گذاری کردن بر روی این رمز ارز داشته باشند اما باید این افراد ریسک هایی که در خصوص سرمایه گذاری کردن بر روی دلار وجود دارد، برای سرمایه گذاری کردن بر روی تتر هم بپذیرند.

    ReplyDelete
  6. این که شما چه فضایی را برای خرید و فروش چین لینک انتخاب کنید میتواند به صورت مستقیم بر روی در آمدی که کسب می کنید تاثیر بگذارد. ممکن است شما با انتخاب بستری نامناسب تمام پول و سرمایه ی خود را از دست بدهید و هیچ سودی هم کسب نکنید؛ اگر نیاز به استفاده کردن از کیف پول های دیجیتالی دارید، بهتر است یک کیف پول دیجیتالی معتبر و امن را برای ذخیره و نگهداری چین لینک های خود انتخاب کنید.اما مهم ترین مساله ای که می تواند به شما در انجام یک سرمایه گذاری موفق کمک کند، داشتن یک برنامه ی معاملاتی و یا همان پلن معاملاتی است که معمولا از آن به عنوان یک نقشه ی راه در طول مسیر سرمایه گذاری استفاده می شود. شما باید به طور دقیق آن چه را که میخواهید و آن چه که باید انجام دهید را یادداشت کنید و در طول مسیر بر اساس همین نقشه و برنامه پیش بروید.هیچ گاه در هنگام انجام معامله و ترید کردن تصمیم گیری نکنید، زیرا ممکن است در آن لحظه به علت درگیر شدن با هیجانات تصمیم نابجا بگیرید.برای خرید چین لینک به صرافی های معتبر ایرانی مراجعه کنید.

    ReplyDelete